Sunday, June 22, 2014

Rumah Tangga Bahagia Adanya Cahaya Mata... 

Assalamualaikum...hari ni lieya nk kongsi cerita mengenai rumah tangga bahagia.. Lieya sendiri masih belum ada rezeki untuk merasai sendiri pengalaman menjaga dan menguruskan cahaya mata.. Semestinya semua org tahu rumah tangga yg bahagia dengan adanya cahaya mata sendiri..ANAK adalah anugerah yg paling berNILAI..

 


cahaya mata yg anda ada akan ada sinar bahagia di akhirat kelak dan pepetah berkata "ANAK ADALAH HARTA DI AKHIRAT KELAK" Lieya pun tengah berusaha untuk mendapat zuriat..ingin merasai nikmat mengandung.. YA ALLAH,ENGKAU makbulkan la doa kami suami isteri untuk mendapat zuriat..

Di sini lieya hanya ingin kongsi cara ikhtiar untuk dapatkan cahaya mata..jom kita sama2 usaha. 


Pasti ramai wanita yg ingin bergelar suami ibu/mama/umi...mmg bahagia apabila ada insan kecil memanggil kita dgn pangilan itu kan..pasti juga ramai wanita yg tidak berpeluang lagi..kan??

Di sini lieya juga ingin memberi cadangan @ suggestions tuk wanita yg inginkan cahaya mata..dengan mengamalkan supplement shaklee yg sememangnye terbaik dari dulu sehingga sekarang..

Sebelum tu lieya nk cerita tentang lieya dulu..hihi.. period lieya mmg selalu lewat,tp selepas lieya cuba GLA SHAKLEE.. Alhamdulillah,period lieya mari tepat2 pada tarikh..now,lieya dh ikut cara untuk dapatkan zuriat.. (dgn izin ALLAH) 

JOM KITA SAMA2 TGK TESTIMONI!!

 



KEPADA YG BERMINAT HUBUNGI LIEYA.. 

CALL/WHATSAPP 017-9095641

 

No comments:

Post a Comment