Thursday, May 15, 2014

SET SLIMMING SHAKLEE


Assalamualaikum...malam ni lieya ada nk kongsi  mengenai set slimming shaklee yang awesome sekali kesannya.. Alhamdullilah..semua org nak cantik dan kurus supaya dapat pakai baju yang cantik dan bergaya raya nanti,rayakan dah dekat.. Ingin nampak lebih berkeyakinan dan yg paling penting kuruskan badan secara sihat dapat memelihara kesihatan ..produk dari shaklee tidak ada kesan sampingan dan ianya semula jadi..

perkenalkan set slimming jadi kegilaan ramai...
Fokus 3+1 elemen untuk tampil ramping dengan vitamin semulajadi. SELAMAT dan BERKESAN

Testimonial first:
Testimoni diri sendiri,sebelum ni lieya asyik baca testimoni orang je,sekarang ni alhamdulillah..lieya sendiri dah boleh jadi testimoni..memang bagus. Sebelum ni lieya ada cuba bermacam2 produk,tp tak berhasil.. Setelah mencuba set sliming shaklee..Alhamdulillah semua jadi kenyataan..walaupun masih belum mencapai tahap yg lieya inginkan.. Lieya just ambil ESP, LECITHIN, HERBLAX and CINCH TEA..
In sya ALLAH..akan mencapai target.


1-Proses detox 
Produk: Alfafa/Herb lax


Detox dengan kata lain ialah ‘membersihkan dan menyucikan badan dari dalam’. Ia penting untuk penyerapan nutrien/vitamin. Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna.

Dari manakah datangnya benda-benda toksin ini? Dalam dunia moden hari ini, lebih 5 bilion lbh bahan kimia dilepaskan ke dalam persekitaran, makanan yang kita makan, udara yang kita bernafas dan hidup saban tahun. Tambahan pula banyak makanan mengandungi pewarna, pengawet, sisa racun perosak, nitrat, minyak terhidrogen dan ejen-ejen lain yang mempunyai karsinogen.
(vitamin semulajadi.com)

2-Pecahkan lemak
Produk: Lecithin/Omega Guard

Lecithin bertujuan untuk memecahkan lemak jahat. Secara semulajadinya lecithin dikenali sebagai "pelarut lemak". Sangat sesuai untuk mereka yang ingin berdiet Lecithin menolong membakar lemak dengan lebih cepat. Dengan itu dapat membantu penyerapan nutrien dengan baik. Menjaga sel-sel dari proses pengoksidaan.

Extra bonus : Menguatkan memori kerana adanya kandungan kolina di dalamnya. Jadi bolehlah dikatakan ianya makanan untuk otak.

Omega Guard
Bagaimana Omega Guard Shaklee Membakar/pecahkan Lemak?
Rahsianya ada pada Fatty acid iaitu asid lemaknya. Omega Guard Shaklee mengandungi EPA dan DHA. Asid lemak omega 3 ini membantu meningkatkan paras hormon "leptin". Leptin ini adalah hor
mon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi maka selera makan kita akan berkurang.


Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita untuk kurangkan berat. Haaaa nampak tak, bukan semua LEMAK itu tidak bagus. Inilah contoh lemak yang bagus iaitu OMEGA 3 FATTY ACIDS.
(permatacintaku.blogspot)

3-Bina otot.
Produk: ESP
Asid amino yang ada dalam ESP membantu membina otot, rambut, darah, kuku, kulit, organ, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan pelbagai lagi. Jadi, ESP adalah kunci kepada kulit dan otot yang muda, juga mengekalkan tenaga sepanjang hari.(ibumadeeha.com)

+ 1 Tingkatkan Metabolisme
Produk : Cinch tea
Minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Didatangkan dalam 3 pilihan perisa iaitu cafe latte, chocolate dan vanila.

Diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.

Leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. 
Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan.

 BERAT TURUN 1.8KG DALAM MASA 2 MINGGU!!! "Saya mengalami masalah berat badan selepas melahirkan cahaya mata 2 tahun lepas. Berat badan naik mendadak. Banyak produk saya dah cuba. Memang berkesan cuma badan saya naik semula selepas hentikan pengambilan. Selapas tu kakak saya mencadangkn agar saya mencuba Alfalfa + Lecithin + Cinch. Selepas 2 minggu pengambilan badan sy turun sebanyak 1.8 kg. Memang sangat puas hati. Dulu pakai baju saiz XL skrg bertukar ke M. Perut buncit pun dah mengurang. Yeay boleh pakai peplum raya ni."


No comments:

Post a Comment