Friday, May 9, 2014

Pengguna tegar Shaklee? Anda Sangat RUGI!

Mesti ramai rakyat malaysia yang sedang mengamalkan Supplement Shaklee bukan? Sebenarnya anda tergolong dalam golongan yang sgt rugi? Yes diulangi RUGI kerana anda pengguna tegar Shaklee yang masih belum join keahlian Shaklee! Apa yang rugi sgt tu Ayuh sy bongkarkan rahsianya di sini!

  1. Anda rugi sebab pertama bila join Shaklee anda sepatutnya dapat beli dengan harga ahli yang jauh lebih murah iaitu sehingga 30% diskaun, bila tak join anda terpaksa beli dengan harga retail yang jauh lebih mahal.. Untung runcit tu pulak dapat kat ejen shaklee anda..melayang $$$$ camtu aje..
  2. Kedua anda sangat rugi sebab bila join Shaklee anda sepatutnya dapat bonus @ cashback dari Shaklee..so selama ni sape yg dapat cash tu kalau bukan anda? Jawapannya sama seperti di atas ejen Shaklee anda yang dapat.. Menangis sekali lagi...:-( :-(
  3. Lastly,  anda rugi sebab anda sepatutnya berpeluang menjana pendapatan sampingan dengan Shaklee, pendapatan sampingan 3-4-5 angka u name it! Semuanya terpulang pada anda. Tengok ajelah berapa ramai rakyat Malaysia yang dah join biz Shaklee kerana over-excited dengan keistimewaan yang Shaklee berikan. Bukan sekadar pendapatan berbentuk cash, tapi bonus kereta and free VVIP trip sekali.. ! Tapi anda terlepas kesemua peluang ini kerana tidak diberitahu tentang keistimewaan Shaklee padahal orang lain dah lama merasa keistiwaan CASH + CAR + CONVENTION yang Shaklee berikan.

APA KEISTIMEWAAN JOIN SHAKLEE BERSAMA KAMI?

• Dinaungi oleh MASTER yang hebat, sgt berkaliber, supportive and berkredibiliti.
• Kumpulan yang sgt aktif dan merupakan penyumbang terbesar sales Shaklee di Malaysia.
• Ahli-ahli akan diberikan tips2 exclusive dan access kepada group2 secret FB, Whatapps dan FB messenger.
• Dibimbing secara online dan offline tentang strategy pemasaran/ info product/tips perniagaan dan lain-lain bagi mereka yang nak serius berniaga
• Reward/hadiah istimewa termasuk emas bling2 bagi mereka yang mencapai performance tertentu..yeah leader2 kami sgt murah hati dan sayangkan anak2 biznes tau!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

TAPI AWAS!! TAWARAN ISTIMEWA → SEPERTI KONSULTASI SEUMUR HIDUP, ONLINE & OFFLINE COACHING SERTA MARKETING TIPS & STRATEGY INI TERHAD & EKSLUSIVE UNTUK MEREKA YANG REGISTER DI BAWAH GROUP KAMI SAHAJA! KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SEKIRANYA ANDA TIDAK MENDAPAT BENEFITS2 SEPERTI INI JIKA REGISTER DENGAN GROUP LAIN.

zalyana amiera mat sani ( s.id : 1100775)

call/sms/whatsapp : 017-9095641
https://www.facebook.com/pages/green-vitamin/1408145056102977?ref=hl

No comments:

Post a Comment