Monday, June 23, 2014

MASALAH KESUBURAN LELAKI


Masalah kesuburan lelaki?? Benarkah?? Masalah kesuburan berpunca daropada lelaki??
Ya.. Sememangnya boleh jika pasangan masih tidak berjaya menimang cahaya mata. Ada kemungkinan masalah kesuburan berpunca daripada isteri, suami @ kedua-duanya.

Namun,seringkali masalah kesuburan dikaitkan dengan wanita,berikutan lumrah lelaki yg agak ego untuk menjalani pemeriksaan doktor. Kepada para suami yg masih belum di kurniakan cahaya mata, bersama-samakah dengan isteri berjumpa doktor untuk mengenalpasti masalah sebenar kenapa belum dikurniakan cahaya mata.

Jika isteri didiagnosis normal dan suami pula mengalami masalah kesuburan, jangan bimbang kerana sebagai manusia kita boleh berikhtiar. Ada rawatan khusus untuk kesuburan disediakan oleh pakar perubatan, rawatan tradisional dan juga melalui pengambilan supplement kesuburan.

Apakah masalah kesuburan lelaki yg kerap di alami oleh para suami??
1- Lelaki kekurangan sperma yg baik (oligosperma)
2- Langsung tidak mempunyai sperma (azoosperma)

Bagi yg mempunyai sperma kurang, ada rawatan dan supplement yg boleh anda jalani. Bagi yg langsung tiada sperma kerana saluran sperma @ epididymis tersumbat. Antara sebab berlakunya sumbatan ini ialah berlakunya jangkitan kuman,ataupun terkena sepakan kuat dan mungkin juga berlaku kepada lelaki yg aktif bersukan.

Apapun masalah kesuburan lelaki yg anda alami, ikhtiar dan berusaha lah untuk mencari jalan keluar. Jangan hanya berdiam diri, kerana ALLAH sendiri menyuruh kita berusaha untuk mendapatkan sesuatu.
Salah satu usaha paling mudah dan simple ialah dengan pengambilan "SUPPLEMENT KESUBURAN SHAKLEE" untuk lelaki.

Bagi suami yg mengalami masalah kesuburan, Ada 3 supplement perlu anda ambil..

  1- VITAMIN E
  2- COQHEALTH 
  3- ZINC COMPLEX

Ketiga-tiga supplement ini memounyai fungsi tersendiri dalam mengatasi masalah kesuburan lelaki. Antaranya ia menambah kesuburan lelaki, membantu membentukan sel sperma yg sihat dan sempurna, menambahkan tenaga seksual suami dan mampu menambahkan keinginan seksual suami untuk lebih kerap bersama isteri. Selain itu,supplement juga membantu meningkatkan pengaliran darah untuk sampai ke organ seksual lelaki. sekaligus menambah baik kesuburan suami.

Di sini lieya sediakan testimoni..

jom tengok..




UNTUK DAPATKAN SUPPLEMEMENT SHAKLEE 
BOLEH HUBUNGI KAMI 
017-9095641 LIEYA

No comments:

Post a Comment